Bästa helgen

Helgen som just passerat var nog bästa helgen på mitt sommar lov. Då min andra halva bjöd på mini semester.
Vi åkte tidigt upp till Göteborg och spenderade hela fredagen på Liseberg. Finns inget roligare är åka karuseller enligt mig!! Åkte nonstop med en mat paus på burgerking. Tiden har nog aldrig gått så snabbt. Kändes som vi var där i fem minuter. Vi försökte hinna på slänggungorna de sista vi gjorde (de ända vi inte hann åka). Men hann i samma sekund som de släkte ner alla karuseller. Så vi tog spårvagnen tillbaka till vårt hotell.
Vi vaknade och åt så mycket vi kunde av vår efterlängtade hotellfrukostbuffé. Innan vi åkte in till centrum för att shoppa. Hitta as mycket fina saker. Göteborg är definitivt nya stället jag åker till för att shoppa, hade ingen anning om att de hade så mycket!
Till slut när vi gått hela dagen och knappt orka stå på benen tog vi bilen tillbaka till Linköping.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback