Jag ska på festival!

Är lite smått överexalterad atm. Har nu betalat min biljett inför Emmaboda, dit jag ska tillsammans med min pojkvän och hans kompisar. 
Har blandade känslor inför det här momentet FESTIVAL. Vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig bara något riktigt riktigt kul utifrån andras erfarneheter. Men så mycket frågor i mitt huvud som jämt måste ha allt överplanerat??? Kontrollfreak? Ja. Framförallt är min största frågeställning, var fan ska jag gå på toa?! Något jag tänkte på konstant under de senate dagarna, eftersom jag inte under några som helst omständigheter går in i en bajamaja. Men det är sånt som löser sig, hoppas jag. 
 
I ÅR ÅKER JAG PÅ MIN FÖRSTA FESTIVAL!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback