weekend

 
Sitter just nu i mitt rum och kommer på ursäkter till att jag inte kan plugga. Vilket jag väldigt mycket borde göra just nu. Men klarar inte av det med denna kvälls söndagsångest. Sträver istället till att försöka glida genom skolan till jag får sommarlov. 
 
Så hittade ett perfekt tillfälle till att blogga. Vilket jag sagt att jag skulle börja med igen, men har inte gjort så mycket. Anledningen till det är att jag känner att jag inte riktigt har något att blogga om. Mitt liv är inte så extremt händelsefullt som ni med säkerhet tror !!!
 
Iallafall så var inte tanken att jag skulle skriva massa ointressanta fakta om mitt liv som jag nu lyckats med. Utan jag hade tänkt att berätta lite om vad jag gjort denna helg (som om nu det vore roligare att höra om).
 
Startade helgen med en myskväll med mina fina medmänniskor i Stureforsbadet. Och även att åka lite longboard i shorts för första gången. Även fast mina ben var FÖR vita så var det helt underbart sommrigt. 
Annars igår var jag med Wille hemma hos hans syrra hela dagen, männen byggde tak och jag lekte med småbarnen. Sen hann vi med att se Robin i slagerfestivalen och en skräckis om natten. 
 
Nu var inte tanken att jag skulle skriva en bok, så slutar skriva nu innan det blir för långt och ingen orkar läsa. Tack för mig. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback