Bare Minerals startkit

 
Vill tipsa er om en bra smink bas - Bare Minerals startkitt! Jag köpte det för bara 495kr tror jag det var på beautybay.com vilket är ett väldigt bra pris, vet att det kostar runt tusenlappen i affärerna i Sverige. Och det innehåller en primer, två foundations, ett solpuder och en mineral veil. Dessutom får man med de tre borstarna av gethår som syns på bilden. Sjuk värt 495 spänn va?! 
Vad som är så bra med sminket är att det är naturligt. Det täpper inte igen porerna som de flesta andra sminker utan låter huden andas. Det är alltså bra för huden. Man kan till och med sova med det. Så det kan vara bra om man har problem med te.x acne! 
De flesta tvekar nog på om det verkligen täcker ordentligt då det är i puder form, även jag tvivlade på det. Men det täcker faktist jätte bra! Så nöjd med mitt nya smink. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback