Sista sommarlovs helgen

Kan knappt fatta att jag nu ligger i sängen och ska börja göra mig redo för skolan?! Tror nog aldrig att en sommar har gått såhär fort. Men aja har ingen ångest för skolan iaf, känns mest som bättre o få det gjort typ! Destu snabbare tar jag studenten typ...
Sista sommarlovs helgen har gått sjukt fort. Men var jätte mysig. I fredags var jag med wille en snabbis till sthlm jätte random och intr gjorde nånting haha. Sen när vi kom hem åt vi på stan. Spice'n rice, stans gpdaste ställe!! Och så gick vi på bio med o såg hur många lingon finns det i världen, så underbar film!

I lördags var de ju keep it loud, det ändå som händer i Linköping på hela året typ. Var först hos eve med massa tjejer, innan vi drog dit för att kolla på Emelie och Johanna som kör dj. Så duktiga är dem! Lyssna på soundcloud vettja ;)

Igår söndag, var det jobb. Mindre roligt dock.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback