Sommar

Lite random pics från senaste tiden.
 
Känner just nu såhär: SOMMARLOVET GÅT FÖR FORT, KAN NÅGON STANNA TIDEN?!!. 
Känns som det var senast igår jag bloggade men insåg nu att det var typ två veckor sen. Inser nu hur snabbt denna sommar gått, vi är redan inne i juli! Åh har en stor klump i magen, vill inte tillbaka till Katedral. Fy. 
 
Nog om det.Under senaste tiden då bloggen ekat tom har jag hunnit med en hel del. Har badat massor och varit med kompisar och pojkvän. Varit i Stokholm några dagar hos släktingar. Varit på landet med Wille o släkten. Och så spenderat en hel del bakom kassa på donken. 
 
Just nu sitter jag o väntar på Lydia som ska slinga mitt hår!
 
 
 


har du ens några kompisar?

2013-07-14 | 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback