Porträttbilder

 
Som sagt var jag ute med Lydia idag som ställde upp som modell till skolarbete. Fotade porträtt i skogen, fixade hår och smink innan också. Det blev superfina bilder. Kommer lägga upp några smakprov här i bloggen, på tisdag då jag redigerat dem lite i skolan. Åh vill verkligen ha ett photoshop på min dator :(.
 
Har även hunnit med en del annat idag. Pluggat faktist och det gick riktigt bra känns de som. Satte mig verkligen ner och gjorde det mesta av det plugg jag har och de känns så skönt att en del utav de är gjort! Denna vecka är en helvetes vecka i skolan. Är glad om jag överlever eller iallafall få E på allt hehe. Har även vart med Wille större delen av dagen, men nu har han åkt. Haha saknar honom såfort han gå ut genom porten min lilla älskling. 
Nu sitter jag med Lydia och spelar sims haha. Hon sover här i natt, mys. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback