Helgen


Tänkte göra en liten sammanfattning av helgen, som bjöd på fantastiskt väder! 
I fredags var det kvällspicknik i trädgården med tjejerna som ni ser på bilden! Åt, drack, prata, spela kort pch lyssna på musik. Fantastiskt mysigt, och hur härligt att kunna sitta ute hela kvällen i bara klänning?! När de börja mörkna drog vi som är 18 år fyllda till Platå en sväng... Men de var inget o ha tyckte jag, för lite folk och pinsamma raggningsrepliker. Gick istället hem runt ett till min kära pojkvän som satt o vänta. Haha en lite rolig syn när jag kommer hem och ser att pappa och Wille sitter helt utslagna i varsin fåtölj och sover.

I fredags var det en dag på stranden som var tanken.. Jag, Wille och Lydia o hennes kille var o köpte massa lunch o gott som vi tänkte äta innan sol och bad. Men när vi sätter oss o ska äta möts vi istället utav spöregn och åskväder, mindre lyckat men det är vad man gör de till! Så istället drog vi hem till Wille och spela kort och laga mat. Senare drog jag iväg för lite jobb.

Och i söndags tog jag inga bilder tyvärr. Men såenderade större delen av dagen i en solstol. Sedan blev de en liten badutflykt med Willes kompisar. Överfaskande varmt i vattnet faktist! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback