Ang sminkkursen

Var ju som sagt på sminkkurs (stavs det verkligen med två k?) i onsdags, vilket var mycket kul! Fick först en liten annsiktsbehandling och så plcka hon mina bryn, vilket jag inte trodde ingick så det var en liten bonus! Sen började sminkningen, hon sminka alltså mig och jag fick bestämma vilken typ av sminkning jag ville ha så berätta hon hela vägen hur och vad hon gjorde. 
Jag visste nästan redan alltå hon gjorde på mig vilket inte var någon överraskning, så för mig var det inte så lärortikt men för någon som inte är lika van med smink och hållt på så mycket som jag har så skulle det nog vara riktigt lörorikt!  Men det var iaf en kul upplevelse och skönt att bli omhänder pysslad. OCh så fick jag ju hem lite efter längtade produkter. 
 
1. Är en shimmrig ögon skugga, namn; Muffin
2. Make up stores berömda concealer, namn; Cover all mix
3. En rouge, namn; complex



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback